شرکت آموزشی و خدمات رایانه ای ویرا

نرم افزار Excel (نرم افزار صفحه گسترده)

اگر شما یک کارمند مشغول به کار هستید، یا یک داشجوی فعال و در حال تحقیق، و یا یک فرد مبتدی و درحال یادگیری برای ورود به بازار کار باید بدانید که نرم افزار اکسل یکی از نرم افزار های کاربردی و مهم اداری در حوزه محاسبات، حسابداری، ثبت اطلاعات و گزارش دهی آماری است.  اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد یادگیری کاربردی نرم افزار صفحه گسترده اکسل را دارید با ما  در تماس باشید در ادامه توضیحات کاملی از دوره آموزش اکسل در اختیار شما قرار داده می شود

معرفی دوره آموزش اکسل با استاندارد فنی حرفه ای

دوره آموزش اکسل  یک دوره کاربردی و فشرده با سرفصل سازمان فنی و حرفه ای است. شما در کلاس های فشرده  بصورت کاملا حرفه ای و آسان تبدیل به یک کاربر EXCEL خواهید شد. نرم افزار مایکروسافت اکسل یکی از نرم افزارهای مجموعه آفیس و مهارت پنجم از مهارت های هفتگانه ICDL است. این نرم افزار به خاطر قابلیت های کاربردیش یکی از پربازدید ترین نرم افزار های دنیا است.
  • کلاس خصوصی اکسل

کار آموزان در کلاس خصوصی  می توانند زمان حضور در آموزشگاه  و شیوه تدریس را با هماهنگی های قبلی، خود تعیین کرده و پس از پرداخت هزینه های مروبطه از تدریس خصوصی دوره آموزش اکسل استفاده کنند.

  • کلاس اکسل عمومی

 شما می توانید دوره آموزش اکسل را در کنار سایر علاقمندان بصورت کلاس  عمومی فرا بگیرید.کلاس عمومی با حداقل ۵ و حداکثر ۱۲ نفر برگزاری می گردد.

 تفاوتی در محتوای تدریس شده در کلاس  عمومی ، خصوصی نیست. تمام کارآموزان  با نرم افزارد EXCEL آشنا خواهند شد. تنها تفاوت بین این کلاس ها میزان ساعات، شیوه برگزای، هزینه و مدت زمان دوره آموزش  است. قطعا در دوره  خصوصی  زمان دوره کمتر و هزینه آن بالاتر خواهد بود.

  • کلاس آنلاین اکسل

شما علاوه بر شرکت در کلاس های حضوری آموزش اکسل می توانید در کلاس های آنلاین نیز شرکت کنید.برای کسب اطلاعات لازم در مورد آموزش اکسل آنلاین با ما تماس بگیرید.

شرکت کامپیوتری درنیکاپردازان جزیره ویرا زیر مجموعه سازمان فنی و حرفه ای است، کارآموزان این آموزشگاه می توانند پس از اتمام دوره و پرداخت هزینه های مربوطه دو نوع مدرک دریافت نمایند. 

مدرک اکسل فنی و حرفه ای

مدرک اکسل فنی و حرفه ای یک مدرک بین المللی و قابل ترجمه است. کارآموزان برای دریافت این مدرک می بایست پس از ثبت نام دوره آموزش اکسل برای اخد مدرک  فنی و حرفه ای نیز ثبت نام نمایند تا پس از اتمام دوره، از طرف آموزشگاه برای امتحان کتبی و عملی نرم افزار اکسل معرفی گردند.

مدرک اکسل داخلی آموزشگاه

کارآموزانی که برای استخدام در شرکت های مختلف عجله دارند می توانند پس از اتمام دوره آموزش اکسل مدرک  داخلی دریافت نمایند. کسانی که قصد گرفتن  مدرک داخلی را دارند حتما می بایست برای دریافت این مدرک ثبت نام نمایند.

طبق نرخ مصوب سازمان فنی حرفه ای کشور شهریه این دوره در سال 1400 به متقاضی  در کلا س های عمومی اعلام می گردد.

برای دوره excel  به صورت کلاس خصوصی  بر اساس ساعت های مورد نیاز کارآموز جهت یادگیری مشخص می شود که با نرخ هر ساعت 50000 تومان محاسبه می گردد.

سر فصل های دوره آموزش اکسل مقدماتی

اولین موردی که برای یادگیری نرم افزاری اکسل شما نیاز دارید آشنایی کامل با محیط نرم افزار صفحه گسترده اکسل می باشد.

آشنایی با انواع داده ها و روشهای درج آنها و انتخاب سلول ها و ویرایش کردن سلول ها دومین مبحثی است که در دوره آموزش اکسل به شما ارائه می شود.

کار کردن با سطر ها و ستونها و کارکردن با کاربرگ ها در اکسل یکی دیگر از مواردی است که در آموزش مقدماتی اکسل به شما ارائه می شود.

قالب بندی فونت سلول ترازبندی و محتوای سلول ها و قالب بندی اعداد و همچنین کپی قالب بندی با استفاده از format painter ، استفاده از سبک ها برای قالب بندی سلول ها

در این بخش تنظیمات و کارکردهای نرم افزار اکسل را در بخش پرینت و چاپ آن مشاهده می کنید.

در این بخش شما اقدام به یادگیری انواع فرمول نویسی و توابع نرم افزار اکسل که شامل توابع منطقی، مثلثاتی، جستجوگر، شمارشی، گرد کننده، توابع تاریخی، مالی، زمانی و غیره هستند نمایید.

در دوره آموزش اکسل یادگیری انواع شرط های ساده و معمولی را در این بخش فرا خواهید گرفت

آشنایی با اصطلاحات قسمت های مختلف نمودار و آشنایی با انواع نمودار، جدول و کاربرد آنها و ایجاد نمودار کپی و انتقال و نمودار تغییر اندازه، نحوه حذف کردن نمودار و نحوه قالب بندی و ویرایش عناصر نمودار و تغییر زاویه و مشاهده نمودار سه بعدی.

آموزش اعمال محدودیت برای ورودی ها و شیوه های مقدماتی آنالیز داده ها در اکسل

در این بخش شما اقدام به یادگیری مدیریت انواع خطاها می کنید.

مشاوره و ثبت نام

پیمایش به بالا