شرکت آموزشی و خدمات رایانه ای ویرا

دوست عزیز به دوره ICDL خوش آمدید.

معرفی و سرفصل های آموزشی دوره ICDL

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

icdl

امروزه تمام شرکت ها و ادارات با کامپیوتر سروکار دارند ؛ حتی خیلی کارهای شخصی نیز باید با کامپیوتر انجام دهیم.بنابراین اولین گام برای ورود به بازار کسب و کار حرفه ای و دنیای کامپیوتر،  آموزش مهارت های هفتگانه ICDL می باشد چرا که  شما در هر سمت شغلی که باشید به یادگیری مهارت های ICDL نیاز خواهید داشت.

 دوره آموزش ICDL ، مهارت های هفتگانه کامپیوتر  شامل:

  1. مبانی کامپیوتر

  2. ویندوز ( Windows ) 

  3. اینترنت ( Internet ) 

  4. نرم افزار ورد ( Word ) 

  5.   اکسل ( Excel )

  6.  نرم افزار اکسس ( Access )

  7.  پاورپوینت( PowerPoint ) 

مدرک مهارت هفتگانه کامپیوتر ICDL شناخته‌شده ترین گواهینامه در سطح جهانی برای کاربران کامپیوتر است. این دوره  راه  ورود به جامعه اطلاعاتی و تحصیلات عالیه در زمینهٔ فناوری می باشد.

از امتیاز های ما به شما ، ایجاد  محیطی آرام، با امکانات پیشرفته و اساتیدی متخصص، تا شما را دقیقا در راه رسیدن به آنچه که می خواهید کمک کنیم.  با شرکت در این دوره  و کسب مهارت های لازم،  آماده به کار با کامپیوتر  و پیشرفت در این زمینه می شوید.  علاوه بر این ، در کنار یادگیری حضوری و یا غیر حضوری، فیلم های آموزشی و جزوات کامل مطالب در اختیار شما قرار خواهد گرفت .در حین دوره و پس از دوره پشتیبان شما خواهیم بود. همچنین شرایط پرداخت شهریه، به صورت اقساط برای شما فراهم می باشد. 

از امتیازات و برتری های  دوره های شرکت آموزشی درنیکاپردازان جزیره ویرا این ست که آموزش ها مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای ارایه می دهد. به همین جهت به تمام فراگیران علاوه بر مدرک داخلی شرکت، مدرک معتبر فنی حرفه ای دوره ICDL  قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف تقدیم می شود. این مدرک بسیار معتبر و قابل‌ ارائه به ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی، جهت استخدام و ارتقاء درجه شغلی می باشد.

 

 دوره آموزش ICDL  دوره جامع بوده و در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگزار می شود که قیمت کلاس های ICDL خصوصی و عمومی با هم متفاوت می باشد، که قیمت آنها به شرح زیر است:

هزینه کلاس خصوصی ICDL:

هزینه کلاس خصوصی ، بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب ICDL سنجیده می شود، و باتوجه به آن، آموزشگاه مدت زمان دوره ICDL را برای آموزش  مشخص می کند. علاوه بر آن در صورت نیاز فراگیر می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و تمرین رزرو کند. هزینه کلاس خصوصی ICDL ، ساعتی 200/000 تومان می باشد.

قیمت کلاس عمومی آموزش ICDL :

قیمت کلاس با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای مشخص می شود.هزینه دوره ی عمومی آموزش ICDL فنی حرفه ای  1/590/000 تومان می باشد.

هدف ما پرورش نیروی کار حرفه ای و متخصص در حوزه های فناوری و اطلاعات می باشد.

سرفصل دوره ICDL

مبانی کامپیوتر، در ورود به قسمت های پیچیده فناوری اطلاعات و کامپیوتر است.  اولین مهارت از مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL  و جزو ابتدایی ترین مفاهیم پایه فناوری اطلاعات می باشد. در این مهارت داوطلب با ساختمان فیزیکی کامپیوتر شخصی و مفاهیم فناوری اطلاعات از جمله : ذخیره کردن داده‌ها، حافظه‌های کامپیوتر، کاربرد شبکه‌های اطلاعاتی در پردازش و توزیع اطلاعات آشنا می‌شود. برای آگاهی بیشتر در مورد  مبانی کامپیوتر و جزییات دوره مبانی کامپیوتر را مشاهده نمایید.

در این مهارت کارآموز می‌تواند موارد زیر را یاد بگیرد :

استفاده از عملکرد پایه کامپیوتر شخصی و سیستم‌عامل خود، همچنین کار با محیط داخلی ویندوز (Desktop)،  مدیریت فایل‌ ها، پوشه‌ ها، پنجره‌ ها و چگونگی کپی، انتقال و یا حذف پوشه‌ها و …. را بیاموزد.

در این مهارت داوطلب می‌تواند برای خود صندوق پستی بسازد، Email دریافت کرده و ارسال کند.در ضمن در انتها، کارآموز بصورت کامل با روش جستجو در اینترنت را آشنا خواهد شد.

در این مهارت داوطلب با دستورات لازم برای ایجاد، شکل دادن و اتمام یک متن به کمک نرم افزار ورد آشنا می‌شود. همچنین او یاد می‌گیرد چگونه از جدول و فرم و از تصویر استفاده کند.علاوه بر آن با ایجاد یک شی در متن، تایپ، صفحه‌ آرایی و جدول‌بندی تحقیقاتی نیز آشنا خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر، در ادامه به صفحه دوره آموزشی ورد با عنوان نرم افزار ویرایشگر متن(WORD) سر بزنید.

در این مهارت داوطلب با مفاهیم صفحه گسترده، کاربردها و دستورات مرتبط با نرم افزار Excel آشنا می‌شود.علاوه بر این ها با چگونگی انجام عملیات زیر نیز آشنا خواهد شد:

  •  طریقه شکل دادن و اعمال ریاضی با استفاده از فرمول‌ها و توابع پایه
  • محاسبه و ایجاد نمودار با وارد کردن آمار و ارقام

برای آشنایی بیشتر می توانید صفحه دوره آموزش اکسل را مطالعه فرمایید.

در این مهارت داوطلب می‌تواند اطلاعات کارکنان، دانشجویان یا کارمندان یک مؤسسه را وارد کرده، فرم‌های لازم را طراحی نموده  و به‌صورت خودکار از آن‌ها مطابق نیاز گزارش بگیرد. در این مهارت داوطلب با مفاهیم صفحه گسترده، کاربردها و دستورات مرتبط با نرم افزار Access  آشنا می‌شود.

با کمک این مهارت داوطلب می‌توانید در یک سمینار با کمک کامپیوتر، مطالب خود را به‌ صورت تصویر ارائه بدهید. همچنین یاد می‌گیرید چطور  به کمک این نرم افزار برنامه نمایشی/ تبلیغاتی درست کنید. برای اطلاعات بیشتر، دوره آموزشی PowerPoint را مطالعه کنید.

جزئیات دوره

مشاوره و ثبت نام

پیمایش به بالا