شرکت آموزشی و خدمات رایانه ای ویرا

تکنولوژی

فروشگاه ویرا

شرکت ویرا  با  سابقه فعالیت در زمینه آموزش دوره های کامپیوتری ، جهت تامین تجهیزات مورد نیاز کارآموزان اقدام به  واردات و تامین قطعات در حوزه I.T  نموده، با چشم انداز واردات مستقیم از دبی جهت  توزیع  لپ تاپ، موبایل، تبلت، رایانه های شخصی، کامپیوترهای یکپارچه (All in one)، با کم ترین قیمت … در سطح کشور می باشد.

آغاز عصر دیجیتال و تغییر تاثیر آن در روابط ، خدمات و حتی فرهنگ اجتماعی مردم در تمام دنیا، افزایش سرعت تبادل اطلاعات و اهمیت پیدا کردن زمان در کنار تجربه زندگی دیجیتال به بشر ثابت کرده که دیگر نمیتوان زمان زیادی را برای کارهای روزمره از جمله خرید کالاهای مورد نیاز هدر داد، چرا که امروزه به لطف دنیای دیجیتال با چند کلیک از هر مکان و در هر زمان میتوان کالای مورد نظر را به راحتی و در محیطی امن تهیه کرد

مجموعه ویرا  یکی از  فروشگاه های آنلاین کشور، در آغاز با فروش عمده قطعات کامپیوتر و لپ تاپ کار خود را آغاز نمود؛ که بعد از موفقیت و جلب رضایت مشتریان، با نیاز سنجی و درایت مدیریت محترم تصمیم به خدمت رسانی به تمام هموطنان عزیز در جای جای ایران عزیزمان گرفت، که در راستای این سیاست گذاری، سایت ItViraCo.com راه اندازی گردید.

لپتاپ
accessory

فروشگاه آنلاین ویرا

ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی  رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های ماست . برای خدمت گذاری به هموطنان فروشگاه آنلاین ویرا محلی مناسب برای اطلاع رسانی و خرید محصولات IT و لوازم جانبی است.فروشگاه اینترنتی ویرا، بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما در میهن پهناورمان ایران است. تمامی ایرانیان می توانند کالاهای الکترونیک مورد نیاز خود از قبیل لپتاپ، موبایل ، تبلت، قطعات کامپیوتر، انواع ساعت های هوشمند و کنسول بازی، ماشین های اداری، لوازم جانبی وهزاران قلم کالای متنوع را به صورت آنلاین خریداری کنند و به آسانی تحویل بگیرند. در هر کجا می توانید خوش قیمت ترین و جدیدترین موبایل ها و تبلت ها را در فروشگاه ویرا خریداری کنید .  کالاهای شرکت Apple و خانواده iPhone  موجود است. بهترین کالاهای برند Samsung و LG در کنار تبلت‌های خوش قیمت Lenovo و Asus انتخاب‌های متنوعی را در ویرا فراهم کرده است. علاوه بر لوازم کالاهای آی تی ، تجهیزات اداری ، پرینتر، انواع دوربین و کنسول بازی برای فرزندان عزیزتان برای انواع سلیقه ها در دسترس است. 

از اصول ما در فروشگاه اینترنتی ، جلب و حفظ رضایت شما دوستانی است که سرمایه های بزرگ این فروشگاه اینترنتی محسوب می شوید. . با نظرات و پیشنهادات سازنده خود همراه ما باشید.

پیمایش به بالا